min nye bloggvenn

Hei! Jeg må bare si tusen takk for alle kommentarene på innlegget der jeg la ut bilder av den nye frisyren min. Og tusen takk for alle meldinger på facebook. Setter pris på alt dere skriver til meg ♥

I går var jeg utrolig nok på ungdomsklubben -et sted jeg aldri er på. Der fikk jeg meg en ny bloggvenn, Ole Jørgen, eller OJ som jeg kaller han. Tro meg, det er ikke ofte man møter bloggere i Nord-Fron. Det var veldig gøy siden vi har den samme interessen. Jeg ser han hver dag på skolen, men jeg har aldri tenkt over at han kunne være en blogger.
Bloggen hans er e0hjay.blogg.no 🙂   

OJ prøver å være skummel

Pass dere! Vi kan karate.

Agent OJ og agent C klare til oppdrag

Også er han jo en gutteblogger. Vi skulle hatt flere slike i bloggverden. Blogg må jo ikke være en jenteting. Jeg syns det er dritkult når gutter tør og starte en blogg, og selvfølgelig være seg selv! Hva syns du om guttebloggere? 

14 kommentarer

Siste innlegg