caroiz, en perfekt barbie?

(Det går ikke an å kommentere på dette innlegget)
Jeg er ikke en blogger som skriver om følelser. Jeg skriver sjeldent/ aldri om følelsene mine. Men nå skal jeg faktisk skrive litt om det. Jeg vil ikke ha noen kommentarer på dette innlegget og har derfor valgt å sperre kommentarfeltet. Håper dere skjønner. 

Jeg vet ikke hvilket inntrykk dere får av meg på bloggen. Vennenne mine sier at jeg er helt annerledes og sier jeg fremstiller perfekt på bloggen fordi jeg aldri skriver negative ting om meg selv her. Jeg er ikke perfekt, ingen er perfekte. Jeg har en tung sekk med negative ting om meg selv, men jeg har valgt og ikke skrive noe av det på bloggen, fordi det gjør meg bare trist. Jeg vil heller være en glad blogger som skriver positivt. Mange av dere har sikkert ”problemer” som har noe med hjemme, skolen eller noe annet. Jeg har ikke hatt desse ”problemene” siden jeg var liten og snakker ikke mye om fortiden min. Jeg ble jo kalt av noen nære venninner at jeg var en perfekt barbie som aldri har problemer og bare er perfekt. Siden jeg var en ”perfekt barbie” kunne jeg ikke være med og snakke med dem om ”problemene” deres og måtte ta et steg tilbake. Nå i ettertid vil jeg egentlig ikke høre noe av det. Det og bli kalt en ”perfekt barbie” fikk meg til å tenke på fortiden, der og da hadde jeg egentlig lyst til å slippe ut tårene. Som vanlig lo jeg det vekk, gjemte meg bak et smil og latet som om at alt var vanlig. Noe jeg er flink til. Det er ikke noe morsomt og bli kalt en perfekt barbie, men jeg vil at dere skal vite at den dag i dag har jeg det HELT TOPPERS og kan godt trives som en perfekt barbie! 

Jeg skrev dette på bloggen fordi jeg måtte ha et sted og slippe ut det jeg hadde i tankene.
(Det går ikke an å kommentere på dette innlegget)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg