bildeinnlegg- nordfjord

Siden dere sikkert begynner å bli lei av å lese om Nordfjord, Nordfjord og Nordfjord. Da kan jeg poste resten av bildene nå. Det kan jeg skjønne, har sikkert blogget 20 innlegg om bare Nordfjord nå?

Meg og Ragnhild

Hotellet

Kajakk

Her grillet vi, det var kjempe koselig ^^

Frøydis har sitt killer-blikk

Ninni!

Ææææ, Frøydis sover med åpne øyner!

Her var alle med musikalske talenter 🙂

Frøydis og Martha

Maria

Peter Pan! Frøydis hadde problemer med å huske alle navnene, så hun kalte han Peter Pan. 

Husker dere dette innlegget da jeg tryna på skateboard? Det var noen som prøvde rulleskøyter, sykt. 

Klatring

Baking



Her hadde vi ledermøter 

En veldig konsentrert sjakkspiller

I starten så hatet jeg denne leirsangen, men etter jeg, Martha og Maria sang den om igjen hele turen opp til hotellet, så begynte jeg og like den. Haha.

Dårlig bilde, men flotte folk!

Sivert, meg, Daniel og presten (dronningen)

Martha, Sivert og meg

Glemte forresten og fortelle dere at vi rodde i båt. Eller jeg og Frøydis satt og slappet av mens de andre gjorde jobben, men vi var med! Haha. Noen av båtene var over 150 år gamle. 

Jeg kjøpte slush og pomfri i Stryn. Av det lille jeg så i Stryn, så var det veldig fint der.

27 kommentarer

Siste innlegg