svar på dagens leserspørsmål

Hvorfor går du alldri med bukser ?
– Godt spørsmål. Jeg gjør det noen ganger, men liker best å gå med shorts/ tights/ strømpebukse.

Hvor er new yorker ?? eller den butikken 😛 😀
NewYorker fins i 32 land og du kan se alle her på hjemmesiden deres.



Holder du på med noen? <3
Nei, helt ærlig liker jeg best singellivet.

Hvem heiet du på i norske talenter?
Gro Marit, King Wings og Bogdan. Jeg syns Bogdan burde vunnet, han trengte det mest om dere skjønner. Min mening da 🙂

Har du noen mål med bloggen din?
Jeg har alltids ville inspirere andre. Og jeg vil få flere til å lage seg en blogg og begynne å skrive. Utrolig morsomt og ha noe å se tilbake på.

Har du vært i halden før? hvor ofte er du på nordby<3
Har vært i Halden mange ganger! Når jeg skriver at jeg er i Sarpsborg, er jeg (nesten) alltid på Norby en dag også.

Kan du lage hår/ sminkevideo igjen?
Tenkte på det ja, men har egentlig mange hårvideoer da. Jaja, skal lage en sminke/ hårvideo i ett om jeg får tid i morgen. Kanskje, lover ingenting.



Hvilken produkter bruker du i håret?

H&M volume powder, liss ultime spray og syoss hårspray. Tror det var alt? Skulle gjerne lagt ut bilde, men har ikke kamera!

hvorfor er malin så sinnsykt kul? 😀
Skjønte meg ikke på spørsmålet? Jeg kjenner ingen Malin som er kul. Hah, Malin har tatt av i kommentarfeltet mitt. Stjal et bilde av deg jeg Malin. Morsomt å være pirkete på bildene hennes, mohah sjekk toppen.

Lage header/ design til meg?
Beklager, lager ikke.

31 kommentarer

Siste innlegg