bilder fra norske talenter

Hei! Dere har sett noen videoer fra Norske Talenter. Her har dere noen bilder:

Inngangen inn til salen, men jeg syns det var litt rart at det ikke var en eneste Norske Talenter plakat. Når jeg var på X-factor (link) i fjor, så var det fullt av plakater.

Her satt jeg og Stig i 4, eller 5 timer.

Slepp meg inn!! Ok, døra var egentlig åpen, men jeg trodde den var låst. Haha.

Crew folkene var veldig nøye med å pusse scena.

Dere aner ikke hvor fristende det var å trykke på X-knappen. Jeg var noen cm unna den. Den bare ropte -caro, trykk på meg, trykk på meg.

Viss noen kjøper dette kameraet til meg, så lover jeg at dere skal få mange videoblogger!

Eller slik kamera. Da skal jeg lage en film til dere..

Meg og søsteren til Gro Marit.

I Nyheter, været og sporten reklamen så skulle alle kjøpe brus. Enorm kø, og jeg som har så dårlig tolmodighet når det gjelder kø.

Stig: Caro, Caro, se der!
Caro: Hæ, hæ, hvor, hvor?!
Stig: Se da!
Caro: Oook, hvem er det der? Eller hvem peker du på?
Stig: Hallo, det er Riise!
Caro: Ok, hva er spesielt med han?
Stig: HALLO, fotballspiller, Roma, liverpool, hallo!!.. blablablaaa, vi må ha bilde og autograf!!

Hahaha. Når det kommer til fotball, så har jeg null peil.

Journalisten som intervjuet meg.

Jeg og Adil har kule øyelapper!

Der storkoser Alex seg vettu.

Adil og Stig

Han hadde også med seg dama si. Mens vi sto og tok bilde sa hun: – Bildene skal vel ut på bloggen din?
Jeg bare, ok vet hun hvem jeg er?

56 kommentarer

Siste innlegg