et vanlig friminutt

Hei! Jeg tok noen bilder av hva jeg, Malin og noen andre pleier å gjøre i et friminutt. Jeg og Malin pleier å plage andre, noe vi syns er kjempe gøy! Vi er egentlig ganske onde begge to, derfor passer vi så godt sammen. Hahha, eller mohahha. 

Gunhild, Mariam, Zia og Malin

Zia ypper seg på Boggis…. standard

….. og Boggis tar hevn

Meg og Ruki!

Jeg heller eplejuice på Zia

En liten familie :))

Også liker vi å finne noen vi ikke kjenner så godt, og selvfølgelig tvinge han med på et bilde.

Jeg og Malin er kjempe glade for å se Ole og Stig, men de er ikke glade for å se oss..

Også er det bilde igjen daa!

Stig vil som vanlig ikke bli med på bilde, men han må!

Ellers kommer jeg og Malin med trusler.

8.klassingene er som vanlig glad for å se lille frøken Caroiz med sitt giga kamera.

OK, får se om jeg husker riktig navn. Trygve, Malin, Gaute, meg og Espen.

Hva gjør du i et friminutt?

40 kommentarer

Siste innlegg