bilder fra trondheim – del 2

Heihei! Her har dere resten av bildene fra Trondheim som jeg ble passe fornøyd med. Det første bildet her likte jeg best, endret farger/ lys i photoshop (cs3).

Nidarosdomen gjemmer seg bak alle krokete trær.

Kort sagt, d-i-g-e-r-t!

Martha og Malin

Sjekk den oppblåste apen til venstre, jeg kjenner henne ikke asså. Mohahah ♥

Presten smiler fra øre til øre, fordi han har gratis gruppeleder kort! Hehhe

Glade jenter, Martha, meg og Malin

Folk!

Dette er den gamleste delen av Nidarosdomen.

Ingrid sin outfit!

Fuglene jeg kallet ”potetfugler”


Museum

Martha og Malin soler seg

Her er vi i Kapellet

Malin kysser dyret hun kaller elg, elg? Hahaha

Malin sitter på ”elgen”, hahha x2

Shopping!

Her inne på BikBok hadde jeg og Malin veldig stor fight. Hun fant en super fin blomsterprint shorts som jeg prøvde. Den passet perfekt, men så tok hun den tilbake. Noe dere skal vite om meg -jeg gir aldri opp uten kamp. Så vi løpte rett og slett etter hverandre og kjempet om hvem som skulle få den. Det endte opp med stein, saks, papir. Mohaha, jeg vant!

Et kvarter før vi skulle til bussen, bestemte vi oss i siste liten at vi måtte få en matbit på Egon.


Hva syns du om bildene?

46 kommentarer

Siste innlegg