hunderfossen

Hei! I går var jeg på Hunderfossen sammen med hele 9.kl. Vi var på energisenteret, noen som ikke var så veldig spennende etter min og Malin sin mening. På Hunderfossen var det så mange fine motiv man kunne ta bilder av. Selvfølgelig måtte jeg og Malin løpe som to galinger foran alle andre for og rekke å knipse noen bilder.

Hilde og Boggis

Gunhild

Boggis, Gunhild, (oppblåst) Malin, Zia, meg og Trond.

Jon-Ivar og Mariam kom inn i bildet

Ole

Her er mitt fremtidige hus, eller slott! Viss noen skal ta bilder foran slottet (huset) mitt, så skal alle betale 150kr pr bilde. Mohaha.

Litt uinteressant

Ikke alt var uinteressant. Denne greia her var ganske kul! Den sendte ut…  kule rosa greier. Viss man tok et lysrør inntil så begynte lysrøret å lyse, kult!

Malin poserer på det lysende gulvet

Gunhild ville ikke være med…

Noen som har vært på Hunderfossen før, hva syns du om bildene?

42 kommentarer

Siste innlegg