endelig helg!

Hei! Føles ut som det er lenge siden jeg har blogget, men det var jo tull og kluss med blogg.no i går. I dag har det ikke skjedd noe spesielt på skolen, bare kjedet meg i hjel. Friminutta er jo alltids morsomme da. Var flink blogger og tok med kamera.

Malin med min høyt elskede fuzzyhead lue og med Zia sine solbriller (ja, uten glass)

Slåsskamp mellom Zia og Malin. Da er det best å komme seg unna..

Jeg er ikke en hvit tiger, bjørn, kanin, hund, katt eller hare som mange trodde. Jeg er en SNØLEOPARD! (Ikke ekte)

Eline

Hahahah. Zia sin fremtid er å bli bankraner. lol.

Legg merke til at ”solbrillene” er ganske skjeve. Haha.

Bankraner //SPLASH// forbryter mann? Hahah, ok jeg skal slutte.

Malino ♥

Malin og Mariam

Mariam, meg og Malin ♥

Torstein som ville bli tatt bilde av (kjæresten til venninna mi)

Nå er det helg. Da skal jeg kose meg med oreokake og alt som er usuuunt. Hva syns du om bildene?

34 kommentarer

Siste innlegg