bilder fra gålå

Lørdag var jeg på Gålå med Frøydis og Malin, vi hadde det helt supert. Jeg fikk tilbud om å stå på snowboard, må innrømme det ser ganske kult ut, men jeg trives best på twintip.

Dette var andre gangen Frøydis sto på slalom. Hun var litt flink til og være andre gangen, hehe. Jeg tok hun med i noe som hun kalte ”dødsløypa” og ja.. tror det tok lengre tid ned enn opp. Planen var å dra henne med i rød/ svartløypa, men hun bøyde seg ned på kne og ba om å få slippe. Jeg var snill en gang, men ikke si det til noen (har et rykte å ta vare på, mohaha)

Vi skulle endre plasser i heisen siden Malin tar så stor plass med det digre brettet sitt, men det endte med at Frøydis ble dytta bort og måtte ta neste heis alene. Stakkars liten!






Bildene er tatt med vanlig digital kamera, men bildene ble ikke så verst. Hva syns du om bildene?

30 kommentarer

Siste innlegg