konfirmantfestival

Heiheii! I går var jeg på konfirmantfestival. Det var slik at du enten kunne melde deg på sjakkturnering, bake nattverd brød, journalist, foto, analysere film, kor, dans og drama osv. Jeg hadde foto på 1.plass, men endte opp hos journalistgruppen. Stopper skrivingen her og hopper rett til bildene jeg 🙂


Ole


Lars og Kristine

Dramagruppen. Var journalist så jobben min var å intervjue, ta bilder og skrive en liten artikkel, kjempe morsomt!! 😀


Jon-Ivar (og linselus Østen) en av de jeg intervjuet


Pizzaaa, der ble Ole fornøyd jahh.




Ole Anton




Vi var på gudstjeneste hvor drama og dansegruppen fremførte det de hadde øvd på, ikke bare det da så klart.





Dansegruppen


Denne presten, eller skal jeg si prestinnen (haha) var syykt flink til å synge!


Følte meg veldig journalist når jeg fikk dette skiltet av papir, haha. Følte meg som en paparazzi når blitsen min lyste opp hele kirka, flaut. Jeg fikk en utfordring av Stig som er journalist til å ta bilder fra hele festivalen, han kunne ikke ta bilder selv fordi han skulle være prest. Det var morsomt, gleder meg til å se bildene i kirkebladet.



Litt av Thea, Ingrid, Inga og meg.


Thea, meg og Inga



Nå skal jeg rense buret og ta meg en tur til Ole, bloggææs!
Har du vært eller skal du på konfirmantfestival, hva syns du om bildene?

26 kommentarer

Siste innlegg