spørsmål og svar

Hei! Nå har jeg bare plukket ut noen spørsmål fra noen innlegg.


Hei, hvor har hun veninna de kjøpt den genseren, den var KJEMPE fin!<3<3
– Det er skolegenseren vår, men du kan få den hos University.no/com

Kan du legge ut video når du synger?
– Kommer nok aldri til å skje…

driver du med sport?
– Hahaha, nei. Jeg går i gymmen, går folkens! En gang var jeg faktisk en veldig sporty jente som gikk på handball og fotball

hvor mange kommentarer har du fått på hele bloggen?
– 21959

Harr du klina i år? :p
– Tihii, yepp

Kan du begynne å skrive prisene på det nye du kjøper?
– Skal prøve på det 🙂

Blogg eller skole?
– Blogg, er ikke så veldig glad i skolen..

Hahah, et bilde Ruki Makiro tok/ redigerte av meg før jul. Bloggen hennes

hva er forskjellen mellom blogg og bloggr?
– Det er flere muligheter hos bloggr, men jeg liker best blogg

Når var det sist gang du klippa deg?
– Viss vi ser bort ifra panneluggen, så er det 2 år siden

Har du skulka før på ungdumskolen, hvor mange ganger?
– Jah, men det er bare morsomt når du har noen å skulke med (som også vil det). Har bare fått brev hjem ên gang eller noe. Tør ikke å skrive hvor mange ganger, jeg er redd for at noen av lærerne leser bloggen min :s

hvorfor bruker du løsvipper og ”fake”hår hele tiden?
– Det har blitt veldig sjeldent på meg nå, tror det er en uke siden sist jeg fikset meg ordentlig. Har slasket rundt i normalt med sminke, flatt hår og converse sko i det siste.

 

24 kommentarer

Siste innlegg