bare enda en skoledag

Hei! I dag har jeg vært på skolen igjen, hah overrasket? Tidligere i dag skulle jeg kjøpe milkshake, men så var den helt vannaktig, blæh. Jeg og Stig gikk å klaget, da skulle dama fikse maskinen og en ny milkshake til meg, men hun klarte det ikke. Jaja, dagens nedtur. Ellers har jeg knipset noen bilder.

Ingrid, Zia, Mariam, Malin og to 8’ende klassinger som poppet frem på bildet. Glemte å spørre om jeg kunne legge ut bilde, så tar ikke sjansen 🙂

Flott gjeng!

Inga, Oda og Thea. Bare så dere vet det så kjenner jeg ikke raringene til høyre!

Ole i audotoriet, haha så skeptisk

Eneste jeg gleder meg til når jeg skal til skolen er å dra hjem igjen.

Hilde var så sulten, så jeg foret henne opp ^^

Jeg, Ole og Stig har tatovert navnene våre på handa. Det gjorde syykt vondt. Tulla!

Gamle skolen vår (barneskolen). Hehe, gode gamle minner.

Hva har dere gjort i dag så langt?

25 kommentarer

Siste innlegg