flere bilder fra helgen

Hei! Fant noen bilder fra helgen som jeg ikke har postet. Her er enda litt mer av det jeg har gjort:

Tihi, fikk besøk av denne søte jenta. Vi satt å spilte nintendo hele kvelden.

Senere samme dag kom en rødnisse på døra mi.

Jeg mente to rødnisser

Jeg har vært veldig sprek og gått et par turer med Tass ♥

Jeg og Malin har vært i kirka på gudstjeneste, yess nå har jeg bare igjen 3 ganger så er jeg ferdig (konf greier)! Jeg, Malin og Stig satt å spilte vri åtter med håp om at presten ikke skulle se oss.

Etter kirka tok jeg og Malin med oss Stig og Torgeir med på Venezia. Føler jeg har vært veldig mye på Venezia i det siste, haha.

Hvordan visste Venezia-folka at Playhouse Disney var favoritt kanalen vår?!

Favoritt isen min, Copa Tre Amori. Torgeir hadde veldig problemer med å si det, ikke minst huske det! Så han kalte det Koppen Til Morra Di.

Yummi


Gjorde mye mer i helgen som ”ghost hunting” osv. Haha, men det har jeg allerede blogget om.
Hva gjorde du i helgen?

37 kommentarer

Siste innlegg