bli kvitt uren hud

Under panneluggen min skjuler det seg stygg og uren hud. Det er ikke kjempe mye, men jeg syns det er nok! Jeg har begynt å bruke produktene dere ser på bildet. Flest fra Vichy som jeg syns er kjempe bra. Har bare brukt det i noen dager, men har allerede merket forskjell. Alle desse produktene er fra apoteket. Alt til sammen er nok verdt 1000-lappen. Dyrt er det, men man merker raskt forskjell 🙂

Jeg gjør det slik:
1.) Vasker ansiktet med ”Seba med shower oil” (første i rekka).

2.) Smører inn ”Vichy normaderm gelê” (nr.2 i rekka), og deretter gnir gelên der jeg har uren hud. Så vasker jeg ansiktet kun med vann etter jeg har gnidd det inn. Tørker ansiktet etterpå.

3.) Jeg tar litt bomull og heller på sånn passe med ”Vichy normaderm acne prone skin” (nr.3 i rekka). Gnir det forsiktig utover hele ansiktet. Vasker ikke ansiktet med vann etter jeg har gjort det, jeg lar det tørke av seg selv.

4.) Jeg avslutter med kremen fra Vichy (nr.4 i rekka) og påfører der jeg har uren hud.

45 kommentarer

Siste innlegg