videob – en dag på skolen til anh

Når jeg var i Sarpsborg var jeg med Anh på skolen. Det var så annerledes, hele skoledagen kunne vært som en stor kosetime for oss. Alle var liksom så frie, de kunne gå hvor de ville osv. Noen dansa i friminuttet, underholdene å se på. Jeg møtte Tobias som jeg ikke har møtt på et par år! Det var mange som skulket også, og det så ikke akkurat ut som om at lærerne brydde seg så mye. Om f. eks jeg hadde skulket (ok, jeg har gjort det) så får jeg brev hjem, ååh det er så urettferdig!!

Filmet litt til dere, dårlig redigering. Brukte 15 min i Windows M Maker, haha.

Urettferdig at de får lov til å bruke lue inne! Det får ikke vi. De har eget skap, vi har en liten hylle. Jeg får ikke en gang plass til alle bøkene mine, så sier lærern at vi må ta med bøkene hjem.. HAHA, dream on. Vi blir ganske glade om vi får gå 5 min før skolen slutter, men de fikk gå 45 min før (pga læreren Einst)!! Hva syns du om videoen?

25 kommentarer

Siste innlegg