i dag har vi 11 års jubileum

Heei, alle Caroiz sine lesere! Det er Anh her 🙂 I dag er det min og Caroo sin 11 ÅRS JUBILEUM! Så fun. Vi har vært venner i hele 11 år akkurat i dag! <3

Det var sykt irriterendes og ikke få tak i Caroo via tlf. Hun har enno ikke lært seg å ta tlf! Jeg ringte henne for å si ifra at jeg skulle stikke til Superkul, for jeg visste at hun ville bli med, men neiidaa, det kom bare “abonnenten har slått av tlf vennligst legg igjen beskjed etter pipetonen….pip”  11 GANGER!!!  Serr, prøvde å få tak i henne flere timer!! Fordi jeg ikke orket å gå til henne… som tar 5 min fra Storbyen…

Her var Caroo på tur til byen ENDELIG!! (fordi hun endelig hadde lada tlf)

Her var vi på McDonalds!

Som sagt var jeg på Superkul og fikk meg desse! 10 naturlige løsvipper 😀 (Caroo er sykt misunnelig, hun hadde skaffa seg dem selv, om tlf var på da!!!!!!!!!)

Her er jeg….

Caroo liker pomfrites <3

Caroo elsker McFlurry!

BolleeTrynet!

 

Caroo var opptatt av fokus og ikke meg 🙁

Som dere ser er vi veldig normale for tiden…  (ser dere forskjell?)

BH-jentene på H&M, haha!

Aller første bestevenn! <3

For en søt Idiot! <3

noen ganger er vi litt extra snåle :/

Tihihihi!

vi prøvde et par hatter for gøy 🙂

Hater at det ble ufokusert på Caroo 🙁

Min søte lille Idiot!

Caroo var fascinert over lyset -_-”

Som dere ser så er kallenavnet til Caroo Idiot, men hun kaller meg PEGGY! Noe jeg ikke vet hva er!! Noen som kan fortelle meg hva det er?
Peace out Anh! Hva syns du om bildene, hva har du gjort i dag?

37 kommentarer

Siste innlegg