endelig vinterferie!

Heiheiii! Endelig så har vi også vinterferie. Jeg har blitt så skolelei, eller det har jeg vært siden første skoledag, men dere skjønner. På skolen i dag har vi ikke gjort så mye, men høydepunktet var at vi laget pizza! Som en ”flink” blogger tok jeg med kamera. 

Kontaktlæreren min 🙂                

Mrs: Happy Face, Ingrid

Ingrid har forresten fått seg stang i øret, fett!

Ole A

Linselus Borghild, Ole Anton og den mystiske M. Egge (bambambaaam)

Boggis med mørkt hår, kledde hun det?

Bjørn som alltid, alltid er slem mot meg. Hahah nei, han er alltid snill, blid og ikke minst humoristisk 

Pizzaen vår!

Neida, det er ikke for mye ost!!

Resultatet ble kjempe godt.

Hanne og Ingrid

Hilde, Zia og meg

Har du vinterferie nå, hva syns du om bildene?

48 kommentarer

Siste innlegg