bak kamera

Husker dere photoshooten jeg, Noor og Malin hadde? Her er noen bak kamera bilder til dere. Btw så var det noen som lurte på hvor høy jeg var, og at dere synes det så ut som jeg var veldig høy på bildene. Jeg er egentlig ikke så ekstrem høy, men det er Malin og Noor som er korte (og søte). Jeg er 1.68,  Malin og Noor er sikkert rundt 1.50-55?

Når vi sto ved veien kjørte det selvfølgelig biler forbi, haha det var pinlig. Det har skjedd før, men da var det presten. Her kom det en bil som slakket ned farten og så på oss, mens han lo av oss. Hahaa.

Malin, hva driver du med?

Det var ikke så veldig varmt å ta bilder ute i -20 °c uten strømpebukse. Beklager for at jeg gjorde dere syke Malin og Noor.

Bil nrm. 2 kommer…

<3

Hva driver jeg med? Haha

Du kan se photoshooten vår her. Hva syns du om bildene?

37 kommentarer

Siste innlegg