københavn

Hei! Nå skal jeg fortelle dere litt av det vi gjorde i København 🙂

Vi hadde 8 timer i København, så vi tok en drosje inn til sentrum

Med en gang jeg hadde tatt frem kameraet var det en som ville bli fotografert. Rare dansker..

Ntaa så søte vi er, haha.

Meg og Frøydis

Aebykier, meg og Frøydis

POTET! Haha..

Vi spiste ”vaffel på pinne” duppet i ren sjokolade, mhhm nammm

Vi var inne på en legobutikk, bare for å ta bilder så klart. Sykt mye lego, til og med bakgrunnen er lego!

lego, lego og…. lego

brrom-brom

Det var kjempe mye fint som var på salg hos topshop! 😀

Her var vi inne på guinness worlds record museumet. Der var også verdens høyeste mann som jeg har skrevet om her

Vi gikk ut og utforsket alt mulig, så kom jeg og Frøydis over noen store touch skjermer utenfor et eller annet slags museum

Så gikk vi inn på dette kjøpesenteret, sykt kjedelig kjøpesenter. Vi smakte på noen smaksprøver og gikk ut igjen.

Et sted jeg likte meg var i denne sjokoladebutikken ♥♥♥

Det er jo snart Valentine’s Day

Desse klovnene ville ikke lage en blomst til meg 🙁

Vi tok drosje tilbake også, og dette her var verdens rareste drosjesjåfør.. Omg, gikk lei når han bablet om privatlivet sitt hele veien.

Hva syns du om bildene?

32 kommentarer

Siste innlegg