danskebåten

Hej! Som jeg sagde, jeg har været i Danmark. Har haft en fantastisk tur med dejlige mennesker (haha, google translater). Jeg hadde problemer med å forstå dansk, høres ut som de har fått en potet i halsen. Begynner med å fortelle hva vi gjorde på båten, men kommer innlegg om hva vi gjorde i København også. Noen bilder er lånt fra http://iz0.blogg.no/

Vi gikk fra Oslo sentrum og ned til båten.

I starten var det komplisert å finne lugaren, det var akkurat som en labyrint og alt så likt ut.

Utsikt fra det lille vinduet vi hadde på lugaren

Måtte huske nummeret

Jeg og Frøydis tok fjortis bilder 😀

Vi badet og det var sykt kaldt vann! Holdt meg oftes i det varme boblebadet 🙂

Så klart måtte vi handle litt på båten, men det var litt dyrt. Fikk kjøpt litt sminke og en del sjokolade som jeg har spist opp.

Tester ut Chanel produkter

Middag

Det var to som hadde så inderlig lyst på å få ansiktet sitt på bloggen min, kule onkel M og pene tante R

Inspired by Caroiz? Hahah

Så til der jeg, Frøydis og Aebykier (søskenbarnet mitt) tilbringte mest tid. Første kvelden så vi på et kart som var over hele båten, der sto det ”Heaven 11 – diskotek”. Da mente vi at det var denne døde plassen fullt av litt eldre folk:

NEIDAA.. det var så klart ikke der Heaven 11 var
Vi hadde vært i etasjen over mange ganger der det var røykehjørne, men det var litt rart at de hadde så høy musikk bare for seg selv. Klokken nermet seg 23:00 og vi gikk opp igjen, da la vi merke til at det var en inngang foran alle di som røykte. Da hører vi ” Want to make me feel like I’m the only girl in the world ”, ja refrenget til Rihanna-Only girl på drit høyt volum. Tror jeg mistet hørselen neste dag? Det var dritkult diskotek med store/kule lyseffekter og masse røyk slik at man nesten ikke så den du dansa med.

Når vi hadde sneket oss inn på Heaven 11 var det virkelig en som skilte seg ut i mine øyer. En driiiiiit kjekk gutt, HE-RRE-GUD har aldri sett maken i hele mitt liv. Håret, stilen, ansiktet, høyden og alt som fulgte med, men ikke minst di øynene. Kunne like så godt tatt med vannbøtte fra hjemme. Jeg klarte seriøst ikke og snu blikket bort fra han, eneste negative jeg kan si var at han hadde dårlig sangstemme. Hvordan vet jeg det? Fordi det var han jeg danset med hele natten helt til det begynte å bli tidlig morgen. Jaja, vi var to med dårlige sangstemmer, ooog ikke minst var han så snill. Nei, nå skriver jeg ikke mer! Beklager, når jeg først var der hadde jeg det så moro at jeg glemte alt som heter kamera og blogg :(((

Btw når vi var på det ”døde” diskoteket under var det så dårlige sanger, så dårlige at jeg kan si at Mamma Mia var den beste.

Han her var egentlig ganske snill som spanderte drink på meg og Frøydis. Først ville han bare spandere alkohol på oss, men blææh æssj, vi ville ha blue heaven så vi diktet opp en liten hvit løgn og sa at det var alkohol i den.

Aebykier og Frøydis ♥

Meg og mamma, likheter? Nææh..

Eneste ufokuserte bildene jeg og Frøydis klarte og ta før noen dritings folk kom og ødela

Image and video hosting by TinyPic

Outfit.  Hatt – Bik Bok     |     Jakke – Cubus     |     Kjole – Bik Bok     |     Strømpebukse – stjålet fra mamma     |     Sko – Filippinene

Når vi først snakker om antrekk. Dagen etter hadde jeg på meg den andre kjolen som dere ser lenger oppe her (fra Nelly.com). Jeg, Aebykier og Frøydis satt rundt et bord så kommer en gutt og sa: – Heeei, hvaaa gjør du’a? Han hadde et glass med alkohol i hånda mens han lente seg over meg. Det kom en stor bølge og han mistet glasset og sølte over hele meg og den nye kjolen min. Da kan dere resonnere til hvordan jeg reagerte. Jo, jeg ble helt forbanna!!! Tror jeg overdrev språkbruken litt da, men åååh det var første gang jeg brukte den :((


(Frøydis har tatt bildene)

Frøydis og mamma

Noen som ville bli med på bilde

Hahaahha, pent.

Utsikt fra øvre dekk når vi hadde kommet til København

Vi hadde en liten photoshoot 🙂



Jeg har hatt en super tur! Hva syns du om bildene, vært på danskebåten før?

33 kommentarer

Siste innlegg