video – magi

Først må jeg bare takke for alle kommentarer fra forige innlegg! Det var ikke en negativ kommentar, dere er best! Jeg ante ikke at jeg er forbilde for så mange, og at jeg inspirerer dere. Det er alltid hyggelig å lese ♥


I dag fant jeg ut noe nytt om meg selv. Jeg kan gå baklengs, og best av alt fly!

Nei jeg kan ikke det. Jeg har blitt så dritt lei windows movie maker. Jeg har redigert der i et halvt år, så jeg kan alt. Så jeg googlet et par timer etter det perfekte programmet. Jeg fant et som hadde mange effekter og muligheter som er bra nok for meg. Jeg har bare brukt en av effektene på videoen for å teste.

Ja, jeg kan skrive eget innlegg om det i morgen om dere er engasjerte. Så omtenksom og snill jeg er tok jeg vare på linken fra der jeg lasta det ned.

39 kommentarer

Siste innlegg