funfunfuuun

Nå kan jeg si at det har vært en latterfull dag, latterfull med stor ”L”! Gunhild ble med meg hjem fra skolen og vi hadde tomme mager. Vi skulle til Venezia med Borghild, Ole og Stig. Jeg og Gunhild kjørte spark ned til Venezia, det viser seg at jeg ikke er livsfarlig å sitte på med lenger. Så klart var Venezia stengt, men det ble Mors Kro (cafê)

Senere gikk vi opp til meg mens vi leide hverandre i hendene. Aner ikke hvorfor, joda hyggelig! Sååå har vi en gammel tradisjon å ta vare på, aking hos meg♥ Morsomt å se at noen tryner, hahahh!

Ole, meg, Gunhild og Borghild

Ole og meg!

Bruker ikke sminke når jeg aker. Står at det er forbudt i loven, så jeg følger den 🙂


Kredz til deg Stig, du er super fotograf!
Hva har du gjort i dag, hva syns du om bildene?

27 kommentarer

Siste innlegg