koselig dag på skolen

Legg merke til ”koselig” og ”skolen”. Haha ikke ofte dere hører det fra meg. Vi har ikke hatt noen fag i dag, bare julefrokost og sett på mikkemus film eller hva det var, gadd ikke og se på. Så jeg og Malin løp rundt og tok bilder.

Maliiin

Jeg var ikke den eneste julenissen på skolen i dag, hihi ^^

Btw det var måneformørkelse i dag, eller hva de kalte det. Haha tenkte ikke over det før læreren sa det.

Ragnhild og Ingrid 🙂

Jaha, her har dere tidenes fineste julepynt. Har ikke vi fin grønn farge på klasserommet vårt? (Stor ironi)

Julefrokost 😀

Jeg digger neglene til Ragnhild, kunne tenkt meg slike selv, men jeg trives best med dvergnegler som det blir kalt (vil si at de er korte). Pluss det er så dyrt, 800 kr… neitakk

Litt forskjellige ansiktsuttrykk. Vi satt på enden av en pult, så velta den…

Hilde sin outfit i dag! ^^

Happyface 4evah!

Akkurat nå sitter jeg på bussen på vei til Særp. Seriøst, det er tidenes tregeste internet her! Blir gaaaal, har strevd en time med dette innlegget. Hva har du gjort i dag?

33 kommentarer

Siste innlegg