”daten min”

Kvelden starta med en journalist som lurte på om hun kunne få ta bilde av bare meg, haha så der sto jeg på dansegulvet og posa (lol). Jeg husker den journalisten, men det som overrasket meg var at hun husket meg. Hun var læreren min i en liten stund i 1.klasse

Det har vært en super morsom kveld! Det var så mange fine kjoler og se. Dette er også en av dagene man kan pynte seg, og det er så gøy. Dansinga… ja, det gikk litt bra. Selv om jeg er Bambi på isen som sagt, så ble jeg med på dansegulvet. Hadde egentlig lyst til og si nei til alle, men hvordan kan jeg det når guttene spør så pent?

Joda, får bare vise dere to bilder av meg og ”daten min”, men det var kun på polonese og litt sving. Slapp av det foregår ingenting mellom oss to 🙂

Nå sier jeg natta, herregud klokka er allerede snart 02, tiden går fort….

19 kommentarer

Siste innlegg