atle VS hans

GOOO ATLEEEE! Siden Mo gikk ut, så Annsofi, har jeg bare en igjen å heie på… ATLEEE! Jeg, skjønner ikke at det mulig og velge Hans foran Annsofi, og ikke minst Mo. Jo, jeg skjønner. Jeg og venninna mi Borghild fant ut den eksakte grunnen. Kjerringa hans sitter i sofaen med mange mobiler og stemmer på han (busted!).

Haha, jeg og Siri satt på facebook i sta og var helt gale. Både jeg og Siri ble (BLIR) redde når Hans kommer med det creepy blikket! Uansett, Hans kan bare en musikktype liksom. Det er den ”rolige”. Atle derimot kan være rolig, og rokke av scena, til og med begge samtidig. Jeg tror at det er flest gamle som liker Hans, jeg vet om mange over 40 som liker han, men nesten ingen på min alder, eller under 20. Okei, det var min mening. Hvem tror du vinner x-factor 2010, Hans eller Atleeeee?


Atle

VS

Hans

54 kommentarer

Siste innlegg