Mo…

Jeg skjønner ikke noe jeg nå. Skal si det trilla noen tårer når ikke navnet til Mo ble lest opp. Ååh, jeg ble trist og sint samtidig. Den første jeg ringte til var vennina mi i Oslo, eller hun ringte meg, men jeg ble så sint at jeg moste mobilen min så batteriet datt ut. Hallo?! Folk har glemt og stemme asså, fy faen Hans foran Mo?! Nei, det er feil. Det er akkurat som å sammenligne lille Kvam med store New York…

Jeg skjønner hvorfor. Mo er jo norges favoriten, det kan du lese om nesten overalt på nettet, og jeg ser det på kommentarene jeg får fra dere. Folk vet at han går videre, at alle kommer til og stemme på han.
Nå har jeg ingen og heie på heller. Kommer til å savne den sykt rare latteren hans, haha aldri hørt noe lignende. Jaja, han popper sikkert opp på TV’en.

Jeg heier på deg enda jeg Mo. Selvom du ikke er med lengre. Jeg har sett han synge live på scena med mine egne øyer, og jeg har snakket med han. Jeg digger deg Moooo! Hvem heier du på i x-factor nå?

75 kommentarer

Siste innlegg