HAHA

Hjem, kjære hjem! Etter min 2012 dag, skal jeg hoppe i dusjen, dra på meg onepiece’n, sette på 2012 og stappe i meg junk food. Seriøst jeg har ikke fått så mye kjeft siden 7.kl! 😮

Innlegget under ga virkelig null mening. Fikk ikke skrevet ferdig fordi jeg hørte skritt bak meg, og da bare trykka jeg publiser og kryssa alt ut (paranoid skjønner du). Noe jeg ikke fikk skrive var at de bildene jeg publiserte er fra mine tidligere blogger.

En leser lurte på hvorfor jeg satt igjen, og jeg kan like så godt fortelle det siden læreren snakket veldig høyt slik at resten skulle høre det. Jeg vil ikke være frekk mot noen, så jeg skal bare si rett ut at jeg ikke er verdens flinkeste til og gjøre lekser. Og jeg er veldig glad i å tegne i timene, men! Okei jeg har tusen MEN. Da er jeg redd for at jeg fornærmer den og den, så sparer ordet mitt.
Dette ble en del av spørsmålsrunden av spørsmålet: Hvordan er du på skolen, og er du flink?

Det lol bilde som ble publisert i forige innlegg, var da jeg sto på skøyter i garasjen. Hahha!


Slik følte jeg meg i dag, innestengt… Hahah føler at det jeg har skrevet ble veldig komisk?
Er du flink på skolen?

21 kommentarer

Siste innlegg