TIL DERE SOM VILLE LAGE HEADER TIL MEG

Hei til dere snille som ville lage header til meg! Her er bildene dere kan bruke. Håper det ikke er lenge til jeg får et vinterdesign. Jeg skal snakke med Hanna (blomsterfeenhanna.blogg.no), for hun sa hun ville lage et til meg for en stund siden 🙂

Jeg blir like glad om dere vil lage en header til meg. Bare bruk alle, eller noen av bildene under her og send headeren som du har laget på mail til meg [email protected]
NB! Husk å skriv bloggadressen din om du vil bli linket, for jeg kommer til og legge de ut!

Haha, trenger egentlig ikke å bruke trutmunn bilde. Bare for å skryte om at jeg er fjortizz lizzom! Neida, ehehe dere bestemmer selv 🙂

Tvinger ingen til å lage en header til meg, men dere bestemmer helt fritt selv!

49 kommentarer

Siste innlegg