ÆRLIG BLOGGER

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg linker biebes bloggen i hvert innlegg? Eller jeg har fått spørsmål om det også. Nederst av innleggene gjentar denne setningen seg:

Btw: stikk innom http://bibses.blogg.no/

Om dere leser eller ser på alle innleggene mine, har de til og med fått en vurdering. Som 99% av alle de andre jentene elsker jeg og shoppe, for å shoppe trenger man jo penger. Da skjønte dere sikkert resten. De ville betale meg 100kr for å linke bloggen deres i 5 innlegg + vurdering. Dette kommer ikke til å gjenta seg. Jeg sitter igjen med en følelse av at jeg syns det var litt feil av meg og ta betalt for det. Hadde det vært snakk om 1 mill hadde jeg jo slått til med et ja, men da er det en liten smule annerledes. Men jeg vil ikke ta imot penger for å linke/vurdere bloggen deres, men heller ikke gratis! Syns det er morsommere med konker, hihi!

Jeg skriver dette innlegget fordi jeg vil være en ÆRLIG BLOGGER. Jeg sitter igjen med følelsen av at det er feil og ta betalt, så begynner andre lesere og lure på hvorfor jeg bare linker dem og ikke andre… Skal ikke gjenta seg 🙂


(Haha, dårlig redigert bilde..) Sånn da vet dere det!

43 kommentarer

Siste innlegg