JEG LEVER!

Er du død?

Hmm… Lurer litt på om du er død nå…

skal du blogge snart eller ? x3

DU MÅ BLOGGEEEEEE!!!! :):):) hahaha

BloggBloggBlogg please !

bloggbloggblogg!

Du må jo blogge :))

SVAR: Neida, jeg er ikke død, jeg lever! Haha, 3 dager uten blogging og jeg får desperate kommentarer. Neida, dere er søte som bryr dere! Blogglysten er ikke helt på topp, og jeg har ingenting og blogge om. Det skjer rett og slett ingenting spennende i livet mitt akkurat nå -går på skolen, sover litt der, får kanskje litt kjeft, går hjem og daffer. Hva er interessant med det? Jeg har haugevis med ting og vise dere, som dere har mast om. Parkas jakken, extensions håret og outfits, men jeg har ikke fotograf for tiden, ååh.. Skal klare å bygge meg opp i helgen, for da er fotografen (mamma) min på plass igjen, haha. Ikke minst videoblogg!

Dere kan få en liten smakebit av extensions håret. Hihih digger http://luxushair.com/ <3 Takk for at dere ville sponse meg!

Jeg har også fått fiksa experia’n min, my little baby. Liten? Haha, den er drit stor egentlig.

Btw: stikk innom http://bibses.blogg.no/
Hvorfor linker jeg alltid den bloggen? Skal skrive et innlegg om det etter på 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg