CHOCOLATE MASQUE

Hele uka har jeg hatt daffe uke! Noe mange trodde jeg ikke kom til og klare, da mener jeg at jeg har gått med flatt hår, nesten ikke sminke og ikke minst daffeklær. Daffeklær da er det snakk om joggebukse og hettejakke, og det er noe man ikke ser meg i så ofte. Har mandag igjen og da er jeg finito med daffe uka!

I dag har jeg ikke gjort noe stort. Har kjøpt nye hårsprayer, leppestift og sjokolademaske.

Sjokolademaska funker fett! Den skal opne porene dine og fjerne uren hud, følg oppskriften riktig og jeg er 99,999% sikker på at du merker forskjell. I starten syntes jeg det lukta godt, etter hvert ble jeg bare kvalm. Selvom det er sjokolademaske anbefaler jeg og ikke spise det, haha logisk.

Ekte agurker, slettes ikke redigert haha 🙂

Hva har du gjort i dag, har du prøvd sjokolademaske?


Btw: stikk innom http://bibses.blogg.no/

28 kommentarer

Siste innlegg