VURDERING AV BIBSES.BLOGG.NO

Heihei! Jeg har ikke hatt konker om og bli vurdert i det siste, men nå bare vurderer jeg http://bibses.blogg.no/

FØRSTEINNTRYKK: Jeg liker headeren, det er liksom en header du ser på en stund. Jeg ser også med en gang at det er noen som er virkelig store fans av Justin Drew Bieber, noe jeg ikke visste er at han også heter Drew. Jeg syns desse to jentene kanskje burde få litt orden i sidemenyen (ser litt rotete ut, beklager). Jeg liker fargene, det er jo vinter så blått er rått!

INNHOLD: Jeg må si oii! 8 innlegg, det er bare i dag. Er du glad i Justin Bieber og i en blogg som oppdaterer ofte, så er denne fantastisk for deg. Jeg liker ikke skrifttypen. Det er nesten den vi må bruke på skolen, irriterendes å lese etter min mening. De blogger bare om Justin Bieber, og jeg er ikke noe særlig stor fan av han. Men mange andre er det. De skriver ikke så mye i hvert innlegg, men skriver til bildene. Noe jeg syns er bra!

HELHET: Syns det er kjempe hyggelig at to bestevenninger blogger om idolet sitt. Headeren liker jeg godt, som sagt, men kunne endret litt på designet. Siden jeg ikke er så glad i Justin Bieber er nok ikke dette bloggen for meg, men for mange andre! Karakter fra meg blir 4 🙂

Hva syns du om Justin Bieber bloggere, hva syns du om bloggen deres?

17 kommentarer

Siste innlegg