BURSDAGSBARN!

Da er jeg fjortis! Takk for alle supre gratulasjoner. Beklager at det ikke ble blogging før nå, men har vært opptatt i hele dag. Statistikken er jo 4486! I går hadde jeg 7333, totalt leserrekord! Så må si at dere har gidd meg en super gave med å lese/kommentere bloggen min. Kan fortelle dere om dagen min:

Det begynte med at jeg og Gunhild reiste til Venezia tidlig før de andre kom

Så kom Hilde, ja jeg har kjøpt bursdagshatt til alle ♥

Så kom Siri (rutzou.blogg.no) og Inga Sofie

Maaaaat, er det noen som har god mat så er det Venezia <3333. Favorittmaten min, kebab i pitabrød

Bursdags outfit, kjole fra Bik Bok og sko fra DinSko

Hva skal dette forestille? Hahah, spør Siri!

Vi tok mange bilder! Jusra, ei som jobber der og er super grei, var med på noen av dem. Så jeg fikk et kjempe søtt bilde av meg og hun (på bildeark). Så fikk jeg gratis is, favoritt isen min faktisk som er ganske dyr! Og mange klemmer, hehe alltids koselig! Bildet henger faktisk på veggen min akkurat nå 🙂

Følte meg så høy, haha!

IGJEN, TAKK FOR ALLE GRATULASJONER SØTE LESERE!! Hva syns du om bildene?

80 kommentarer

Siste innlegg