DET HANDLER OM SELVTILLIT

Hei! Nå vil jeg skrive et innlegg om vennina mi Siri. Sjekk ut bloggen hennes her!

Jeg digger henne og stilen! Hun er snill, hyggelig og lett å bli venn med. Hun bryr seg ikke om hva andre syns om stilen hennes. Finner hun ut at hun vil ha blått hår, så kommer hun med det på skolen så fort hun får råd. Hun er heller ikke redd for å si :- hei, jeg liker og ta bilde av meg selv. Selvfølgelig på en ordentlig måte og ikke sånn ”bertemåte”, og jeg digger at folk sier det. Jeg mener, ikke så farlig og ta bilde av seg selv? Det er jo bare gøy. Siri, jeg rett og slett digger deg!

Akkurat nå har hun blått og stort hår. Det er driiiit kult og hun passer det! Etter min mening, men tror ikke det hadde passet meg.

Dette kommer helt ærlig ut av munnen min. HUN ER DEN MEST FOTOGENE JENTA PÅ SKOLEN!

Ja, jeg vet. Alle har sin mening, og jeg liker ikke denne stilen på meg selv. Men den er perfekt på Siri, og hun er så rå at hun har nok selvtillit. ^^

Har du god selvtillit, din mening?

32 kommentarer

Siste innlegg