VINNER AV VURDERINGEN…

eeeer…. http://shorti.blogg.no/

FØRSTEINNTRYKK: Det første jeg legger vekt på når jeg leser en blogg er designet. Rett ut så elsker jeg designet hennes, spesielt headeren. Fargene passer perfekt, og ikke minst hun har jo høstdesign. Noe jeg selv skulle hatt, jaja nå handler det ikke om meg. Og selvfølgelig noe annet som har mye og si, bloggnavnet! Finner jeg en blogg med langt vanskelig navn gidder jeg ikke og bla nedover, i så fall må det være knakende fint design som fanger oppmerksomheten min. Navnet hennes er jo ganske så short, og hun heter shorti haha det gir jo mening!

INNHOLD: Hun blogger nesten hver dag, noe som er bra. Og har bilder i hvert innlegg. Noen kan hun ha tatt fra google, men det er den lille minusen. Hun skriver lite, og lar bildene forklare. Noe jeg digger, kan ha noe med at jeg ikke liker å lese lange tekster. Så der ble det en pluss.

HELHET: Jeg elsker designet hennes. Eneste jeg savner er flere bilder hun burde ta selv. Til karakter gir jeg henne en 5’er.

Leser du bloggen hennes, enig med vurderingen?

17 kommentarer

Siste innlegg