HAR BLITT VURDERT AV JULIATN

Hei! Jeg har blitt vurdert av Juliatn.blogg.no noe jeg synes er kjempe morsomt, ikke bare fordi hun er på topplista, det har egentlig ikke noe å si. Blir like glad hver gang noen vurderer meg.
Her har jeg kopiert hele vurderinga

Det er ikke ofte jeg vurderer blogger, men på liveshowet jeg og Alexandra hadde for en stund siden, så vant Carolyn bloggvurdering. Så da tenkte jeg å ta vurderingen nå.


http://caroiz.blogg.no

Førsteinntrykk –
Førsteinntrykket er VELDIG bra! Ho har et utrolig søtt design, og en matchende header som gir en perfekt helhet. Skal jeg være ærlig, så er dette en av de fineste bloggdesignene jeg har sett. No kidding. Kjempebra!

Innhold –
Carolyn skriver veldig bra, med få skrivefeil. Sånn det skal være! Det eneste jeg vil si noe på, er at det kanskje blir litt mye tekst. Litt slitsomt å lese i lengden, men ellers er alt veldig bra. Bildene hennes er også et stort pluss. Ho tar bra bilder med bra kvalitet. Hun lager også mange videoblogger, som f.eks. skikkelig bra hårvideoer. Likelike!


Hentet fra bloggen hennes.

Helhet –
Alt i alt, har Carolyn en utrolig bra blogg, som jeg anbefaler alle å ta en titt innom. Bra innhold og førsteinntrykk! Karakter: 5 / 6


Også er ho utrolig søt! Sjekk det syke håret, folkens. DAMN!

Hva syns du, fortjener jeg karakter 5 / 6?

40 kommentarer

Siste innlegg