BILDER – SHOPPING OG LITT MER

Jeg og Anh har hatt det sykt morsomt, vi dro til div kjøpesenter, men kjøpte ingenting. Så bestemora mi fikk helt sjokk når jeg kom inn døra hennes. Hvor er alle posene dine?!, spurte ho fortvilet. Hehe jeg og Anh har bare tatt bilder, kjøpt mat og koset oss ♥

Vi har kjørt masse buss! For og få tiden til å gå fortere, begynte vi å fortelle spøkelses historier.

Vi gikk fra Torvbyen i Fredrikstad og ned til sushi shappa.

Vi gikk til vannet der som vi ikke vet hva heter og badaaaa… haha nei vi gjorde ikke det.

Irriterer meg at sånne fugler ikke vil stå i ro når jeg skal ta bilde. Fineste bilde jeg fikk, haha.

<3

Ja! Jeg har kjøpt meg hatt. Skulle egentlig ha svart, noe lignende som Marion Ravn sin (klikk her). Kledde den ikke, så kjøpte hvit. Likte den de 2-3 første dagene, men så gikk jeg så lei av en eller annen grund. Den ble møkkete også. Dere finner den på Bik Bok.

Vietnamesere er så søte!

Etter det reiste vi hjem, spilte monopol, spiste usunn mat (hamburger). Vi ville få enda litt mer ut av dagen. Så igjen reiste vi ned til byen, denne gang storbyen som vi allerede hadde vært 3-4 ganger før i uka. Så vi gikk opp til dyrebutikken og kosa med kaninene, helt til vi fikk kjeft av hu dama.

Kunne virkelig ønske at jeg kunne trylle huset mitt og sette det ved siden av Anh sitt, med familien ofc. Hadde vært sykt digg! Hva har dere gjort mens jeg var borte, syns om bildene?

32 kommentarer

Siste innlegg