DA BLOGG VAR INN

Glemmer aldri da alle hadde blogg og tok med kamera på skolen HVER DAG! Tok mange rare bilder av seg selv og andre. Gode, gode tider!

Jeg og Borghild tok bilde av han mannen, var på en… hva skal jeg kalle det? En bitteliten ”konsert” med skolen.

Vi hjelpte litt til med ”gratulerer plakaten”. Husker ikke hva det var for, haha!

Jeg og Stig kjørte akebrett nesten hver dag i vinter. Fra rett etter skolen, til det ble mørkt på kvelden. Leksene måtte vente.

Jahaa.. mitt livs største tabbe. Stig fikk tillatelse til å sminke meg.

Hvem er dette?! JODA min bloggfan nrm #1! Neida, det er norsklæreren vår. Husker det så godt. Alle hadde kamera og løpte rundt og tok bilder, så spurte han hvorfor vi aldri tok bilde av han. Han skulle se på kameraet til Borghild, men skjønte ikke en dritt. Derfor ser han så fortvila ut.

OG IKKE MINST VIDEEEEOER! Har mange fler, men ville bare ha en kort video, for denne gang.

www.heycutie.blogg.no var min første blogg. Nå har alle slutta, så det er bare meg igjen. Dramaaquen, men jeg forblir og forlater dere ikke enda. Bildene og videoen er fra Februar, har sykt forandra meg.. Hva syns dere om bildene og videoen?

22 kommentarer

Siste innlegg