FAKE EYELASHES

Heihei! I dag har jeg vært hos frisøren. Betalte ikke så mye siden frisørdama sa at jeg hadde tatt så godt vare på øyevippene. Har gjort det to ganger før. Hun sa at det er sjeldent at noen tar så godt vare på dem, og at jeg var liksom den ”flinkeste” (med korte ord) med og ta vare på dem. Haha hør på den skrytepava! Neida, men ble jo selvfølgelig glad for og høre det!

Ragnhild var også med, så det var jo gratis frukt♥ Mobilbilder forresten

Pleier ikke å banne på bloggen min, men fy faen så vondt det var og ta av teipen og ha opp øyene. Dra teipen sakte av, og man er jo ikke vandt med opne øyene. For limet er så sterkt, for å forklare det på den måten.

(Btw: hadde jeg ikke pannelugge og håret mitt slik, som på de to nederste bildene. Frisørdama syns det var bedre og feste det opp i en spenne og ha det bakover) Resultatet kan du se HER

OG, haha skal fortelle dere dagens 5’er. Vi skulle dra hjem igjen, etter vi hadde vært hos frisøren. Selvfølgelig var det kø, så Ragnhild min crazy vennine bynte og vinke å smile til de bak oss. Og grimaser, ofc typisk Ragnhild. Det var noen gamle par bak oss, tipper rundt 60-70(?) plutselig helt ut av det blå når jeg og Ragnhild snudde oss så retta han finger. Haha, fikk mest latterkrampe!
Random spørsmål liker du gratis frukt, hva har du gjort i dag

20 kommentarer

Siste innlegg