DET ER JO DERE SOM INSPIRERER MEG

Jeg burde sjekke mailen min MYE oftere! For jeg får så mye fint av dere. Bilder, tekster, kommentarer og spørsmål. Tenkte jeg kanskje skulle ta en spørsmålsrunde snart?..maybe. Jeg har en del skrivefeil. Men jeg har ikke planlagt at jeg skal bli ”den nye Voe” haha. Så jeg legger ikke så mye vekt på det. Jeg er heller ikke frøken skoleflink, slapper av i norsktimene som jeg burde følge med i. Jajajajajaa, it’s okay to be lazy♥

Ser at DENNE SØTE JENTA har funnet to gamle bilder av meg også ^^

Legg merke til setningen ”du inspirerer meg til å blogge”. Super glad for å høre det, dere aner ikke. Men dere inspirerer meg! Med kommentarene deres, mailer, brev, bilder som dette. Nesten alt mulig, love you guys <3

Beklager igjen, at jeg ikke blogget i går, skyldes latskapen. Neida jeg har en bedre unnskyldning, var litt opptatt med og gjøre ingenting. Haha, i dag har jeg vært på konfirmasjonstur på Mesnalia nesten ved Lillehammer. Lørdag drar jeg igjen til Lillehammer, litt shopping på Strandtorget, besøk og bursdagsfeiring. Var ikke dette et søtt bilde, hva gjorde dere i går?

13 kommentarer

Siste innlegg