NOBODY’S PERFECT!

 Everybody makes mistakes, everybody has thoose days…. One, two, three, four! …

Annbjørg cutie, the winner takes it all du liksom! >.<

Her er den ”diplomen” som jeg har laget til Annbjørg (stikk innom bloggen hennes)  Ingen er perfekte, ivertfall ikke meg og skole. Det hele startet med at jeg var virkelig humør glad. Og følte meg litt sånn hah, selvom jeg bare har øvd på en dum liten prøve på bussen så får jeg sikkert litt bra. Så jeg ble utfordret av Annbjørg, tapern lagde diplom og måtte gi fra seg 1kr. Hvem vant ofc meeeeeeeg…. greit jeg tapte.. Når jeg tenker meg om så vinner jeg aldri på konkurranser!
Vinner du ofte på konkurranser?

OG BTW JEG BLE RINGT AV JULIATN.BLOGG.NO I STAD! Egentlig ganske flaut visste ikke hva jeg skulle si. Hun hadde sånn liveshow, så jeg skrev nrm mitt i kommentarfeltet og ble ringt. KULT!

18 kommentarer

Siste innlegg