JEG MÅ SLUTTE Å SI DET DER

Grunnen til at jeg har blogg er jo fordi jeg vil underholde dere og syns det er morsomt selv. Da vil jeg jo helst ikke smålyve og si at jeg kommer tilbake i morgen, men så kommer jeg noen dager senere. Skal prøve å skjerpe meg med det der, skjedd et par ganger før også.

Har hatt det ganske morsomt de siste dagene. Nå skal jeg ut og henge med søskenbarnet mitt og Frøydis, ååh lenge siden sist. I natt har vi noen planer, men det skal dere få vite senere.
Skulle bare opp og ta meg en liten dusj, og fikse meg som tok en time. Men uff, må legge fra meg datan og komme meg ut.


Skulle liksom lage hårvideo til dere i dag, men så glemte jeg og dra frem kameraet. Så kanskje det kommer en liten godbit i morgen? Nå må jeg stikke før de tilkaller en leteaksjon, neida snakkes!
Hva har dere gjort i det siste?

15 kommentarer

Siste innlegg