enda en skoledag fullført!

Noe av det beste med dagen er vel at skoleklokken ringer kl14:15 og elever har lov til å gå fredelig hjem fra fengselet. Neida, mente skolen…. Vi har sett på en film som heter hawaii, oslo eller så var det oslo, hawaii? Uanett, den var veldig bra, digger den. Hater slutten, gjør meg bare nysgjerrig. Hopper til litt av dagens outfit. BTW sto opp 15min før jeg pleier i dag for å bølge håret mitt, hahahaha..interessant (lagt merke til at jeg elsker å skrive haha?)

Ser ut som jeg har sett et spøkelse på det bildet under! Når man ser en stor svart klump som beveger seg mellom buskene og en hvit haletupp stikker opp, så kan man byne å lure. Haha Tass ♥

Så til den delen av innlegget jeg stiller dere et spørsmål. Denne gangen om noe dere synes kanskje er en liten smule uinteressant? Men dere hjelpte meg med den dere trevepsen. Så noen som vet hva denne fulen heter?

Bare ren nyskjerrighet. Hva synes du om bildene, hva har dere gjort på skolen idag?

32 kommentarer

Siste innlegg