outfit fra i går, og nye cupcakeeeees!

Beklager så dårlig blogging de siste 24 timene. Skulle blogge, men da var det tekniske problemer.. så var Hilde her. Og vi har gjort mye rart i natt med masse latter. Har enda ikke lagt meg. Så nå har jeg døgna..okei jeg sov i 1time! Men det sløyfer vi.

Her får dere gårdagens outfit. Dere kan si hva dere vil om håret mitt.. ehh, litt for stort. Æsj, det var ikke noe fint. Men jeg bryr meg ikke for det er stilen min! :-)) I dag og i går var/er det helt nydeligt vær. Det blåser varm vind, men ikke for varmt. Så det ble bare vind-i-håret-bilder

Takk til Hilde som tok bildene. Haha, jeg fant meg en kjærlighet på pinne som ikke var så god. Pluss at jeg glemte den igjen på bakken, hhaha glemsk :_


Genser: carlings  |  shorts: Filippinene  |  hårbøyle: Bik Bok  |  smykke med sløyfe: H&M  |  smykke med div dingser: accessories |  sløyfe-ring: Bik Bok  |  og andre div smykker


Converse sko fra DNA

Så til mine søte cupcakes! Når jeg kjøpte skole dingser fikk jeg øye på noe. Desse cupcakene, kunne ikke dra blikket bort fra alt i verden. Så rett i kassa var det. Kjøpte meg også nytt pudder… som dere kanskje der på bildene? På salg, kan vise dere om dere vil?


Desse to søtisene her er fra Cubus, 29kr for en.
Hva syns du om cupcakene og antrekket?

48 kommentarer

Siste innlegg