bilder fra litt her og der

Heisann! Nå har jeg vært litt opptatt, har ryddet rommet og tante R har vært her! Hihih.. kort sagt favoritt tante♥ Og har stelt med marsvina. Nå skal jeg fortelle dere litt om dagen:

Det startet med at jeg måtte stå opp grytilig (for meg). Fikk heller ikke fikset meg ferdig (oh my gaad lizm), haha…careee. Så tilfeldigvis møtte jeg Hilde på Otta. Neida planlagt, men da ble det noen bilder!

Bildene er jo fra litt her og der. Men jeg sløyfa de 143546897 bildene vi tok i bilen som ble misslyka. Først var det prøverommet på Cubus.. men vent, det var for mørkt, så vi gik til Lindex.

Fant meg til rette og kjøpte meg mix baguett og slush. Var en cupcake og delte det med Hilde også^^

Så SKEIDAR!!! Åååh, jeg elsker sånne elektriske senger. Sykt dyrt også. På dette bildet ser jeg bort, fordi det går en gammel mann foran oss og spaserer kamera mitt. Haha.

Hva har du gjort i dag, hva syns du om bildene?

26 kommentarer

Siste innlegg