god morgen med pølseburger!

god morgen dear readers!
Det blir Ås i morgen og ikke i dag, så da blir det Vestby jihuuu. Da må jeg skaffe meg penger. Hmm… jeg har klipt gresset, så i dag skal jeg piske Hilde helt til hun sier ja, og blir med meg og pante flasker. Mohahha (lyn bak meg).  Pffsss.. det er ikke så mange flasker, bare som har stått i kjelleren siden 2002. Haha, kanskje det er en del da?

Noe som var hyggelig og leser idag var to bloggere som har skrevet et utroligt søtt innlegg om meg. Det kan dere se HER og HER. Super hyggelige jenter, har snakket litt med dem på nettet.

Oppdatering for noen minutter siden: Jeg var sulten, jeg hadde lyst på pølser! Jeg laget meg pølser, jeg lette og lette… INGEN PØLSE BRØD eller lompe. Hey hamburgerbrød var jo rett foran nesa på meg. Funka fett, så da ble det døpt til pølseburger. Spiste det i går også. Super godt!

Hva skal du idag, prøvd pølseburger?

26 kommentarer

Siste innlegg