kids happy moment

Meld deg på header VS header HER


Heihei! Dette blir en dag der jeg blogger kjedelig. Det skyldes latskapen. Sitter enda i pysjen, og det føles ut som om tennene mine rotner! Neida, hehaa. Har ikke dratt meg ut av rommet og enda ikke pussa tenner. Istedenfor har jeg spist og sett på filmer hele dag. Hamstra coco pops ♥♥♥ Løøøv it. Kunne levd på det hele livet!

Kids happy moment! :))))))

Siden dette innlegget handler om at jeg elsker mat (haha) Slenger jeg med cookies som jeg og søskenbarnet mitt bakte i går.

Se så flink jeg er til å hakke opp stratos sjokolader!

Nå stikker jeg og tar meg enda en skål med coco pops, pluss at jeg må finne meg en film. Latskapen har tatt stor makt over meg idag!

liker dere coco pops, har dere dager der latskapen tar makt over deg?

21 kommentarer

Siste innlegg