TRIXIE, PRIXIE AND BRIXIE

For noen timer siden så kjedet jeg vettet av meg. Når jeg kjeder meg finner jeg på de mest utrolige ting. En gang sette jeg nesten fyr på huset, en gang bestemor sitt (alt begynte med papir og stearinlys). OKEI nok snakk om det, haha. Denne gangen begynte jeg helt random med å blåse opp ballonger. Så endte det opp med at det ble fjes på dem etter på.

Det jeg ikke tenkte over var at jeg laget tre. Først kom Mina inn døra. Først Stig, men han gikk med en gang. Så søskenbarnet mitt. Da tenkte jeg at hmmmmm hvorfor ikke gi meg selv den søteste? Hahah. Selvfølgelig den styggeste/ondeste til søskenbarnet mitt. Også en søt en til Mina også (selvom den ikke ble så søt)

Til slutt måtte jeg jo gi tre navn som rimet. Trixie, Brixie og Prixie

Okei. Her kommer et bilde som aldri kommer til å dukke opp igjen. Det ser ut som et KYSSEBILDE! Æssssj, vi skulle egentlig bare kødde. Så kom vi så nerme hverandre. 1hundredels sekund etter så dytta vi bort hverandre og fikk helt latterkrampe. Sånn seriøst, fikk ikke puste. Ble henta av sykebil. Neida.

Random, haha sjekk ut Sjøna (hunden)

Dessverre har jeg dårlige nyheter om at Brixie døde etter 5min. RIP 22. Juli 2010. Dypt savnet

Hva gjør du når du kjeder deg, hva syns du om bildene?

16 kommentarer

Siste innlegg