JEG HAR ALDRI VÆRT SÅ REDD I HELE MITT LIV

Okei, her i lille Kvam når det tordner/lyner. Så er det bare sånn fem lyn som jeg legger merke til så går det videre. Når jeg var i Særp for noen dager siden var det VIRKELIG og da mener jeg virkelig uvær. Først i starten var det bare noen smålyn, men så ble det seriøst bare verre. Jeg som har sett så mange filmer der lynet slår ned huset og alt det der. Bynte jeg å tenkte på det, så ble jeg bare enda reddere. Det var et glass som var på benken og når det bynte å tordne veldig hardt så jeg at glasset rørte seg på en måte. Lynet gikk hvert sekund, men haha så redd som jeg var satt jeg i et hjørne i trappa og hadde et teppe over meg. Lynet slo ned elleve tusen ganger. Og det blåste så mye at det tok med sånt dere ting på taket. Sånne svarte greier som sitter fast (har ikke en peiling på hva det heter). Og det var det verste uværet siden 1997. Så gikk lyset og alt ble mørkt. Trær ble slått ned, og velta over veiene. Og en var så Uheldig og ble kjørt til sykehuset. Hater lyn og torden!


Bilde fra google
Skulle egentlig ta bilder i sted, men årghh tar jo 2timer å lade speilrefleksen som føles som 200 år!

Liker du lyn og torden, eller er du bare slik som meg og er livredd?

25 kommentarer

Siste innlegg